Tuesday, July 3, 2007

Triple RAK

Wow! 10,000 blog visitors in 6 months. I am really surprised by this number. When I started this blog I had never thought I would have so many visitors from all over the world. Never thought it would be interesting enough, but apparently I have quite a lot of fans in the national and international scrap world. And I am not even a scrap celebrity. LOL! Thank you all so much for visiting my blog.

To celebrate this milestone I organize another Random Act of Kindness (RAK). This time I will give away 3 small scrap kits. It is too dark now to take a picture of the goodies, but I can tell you the package will contain at least some chipboard, buttons and flowers.

When I scrap I love to listen to songs from the Eurovision Song Contest, but I also enjoy listening to George Michael, Michael Buble and songs from the 70s and 80s. Leave me a comment and let me know your favorite scrap music. One of the 3 RAK winners will not only win some scrap goodies, but also a 8x8" layout with a picture of your choice scrapped by me. Only if you are interested of course. :D

The winners will be drawn on Saturday morning, so comments can be left until Friday night.

31 comments:

Charlotte said...

I love RAKS... so I'll join! :) And I would love to have my picture scrapped by you! Who wouldn't?
Unfortunately I don't have a radio/cd-player at my scrapplace (on the attic), so I have to sing for myself... LOL

Maaike said...

ik heb vooral Q-music aanstaan en als ik cds draai:Hazes of Anouk. Ligt een beetje aan de stemming.
Leuk dat je raks weggeeft!

lam said...

Hi I just came across your blog, when I was visiting Charlotte´s blog. Nice and beautiful work you have here.

Right now I´m listen to Dixie Chicks when I´m scrapping. I also love to play Celine Dion or Mariah Carrey.

Janny said...

mijn muzieksmaak is een beetje van het ruigere werk;)
ik luister graag naar Keane, Snow Patrol, Within Temptation. Linkin Park enzv.
gaaf dat je al zoveel bezoekers hebt, ik ben net begonnen met een teller, maar ga dat niet halen in een half jaar;)

Monique said...

Gefeliciteerd met je 10.000 bezoekers op je blog! Mijn favo scrapmuziek: ach ik vind heel veel leuk, maar op dit moment draai ik veel Van Velzen en ook de Red Hot Chilipeppers.

Anonymous said...

Hoi Ingrid,

Gefeliciteerd met 10.000 bezoekers.
Ik heb tijdens het scrappen altijd q music opstaan is mijn favoriete zender of een cd van van velzen.
Wat leuk dat je raks weg geeft zeg.

Groetjes Wendy

Anonymous said...

Ben gek op raks, dus kan niet achterblijven;-)

Mijn muziek tijdens het scrappen komt van mijn Ipod. Staat heel veel op, maar op dit moment draai ik veel film muziek van oa de James Horner.

Lilian Schneider said...

Most of the time I work in complete silence, I forget everything around me. When I play music, I listen to James Blunt, Elton John, Bruce Springsteen etc.etc.

Isn't it just great to get so many vistitors from all over hte world? That's one of the great things of scrapbooking I think, getting to know people from everywhere and inspiring each other.

Anonymous said...

I love RAKS!!!
Most of the time, I scrap in the livingroom when DH is watching TV.
But when I scrap in my room, I love to listen to Robbie Williams or Marco Borsato!
And not to forget, CONGRATS on having 10000 visitors on your blog!!!

Anonymous said...

Woohoo!! 10.000 visitors!! Congrats!! :) And I also love RAK's... lol All tough I am one of the lucky gals that already has a LO scrapped by you, another one is very welcome!! About the music: I mostly listen to John Legend and Lenny Kravitz. When I'm in the Dutch mood I will listen to Acda&deMunnik!

Miranda said...

Not a celebraty?? I beg to think different!
Your one your way to becoming a celeb I think!
You know I love your work!! Congrats on so many visitors!

Anonymous said...

Gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal en ik zou zeggen ga zo door....

Overdag luister ik graag naar de radio (2, veronica, q-music etc) maar in de auto heb ik slam fm opstaan.

Ook ben ik gek op rakjes en het lijkt me hartstikke leuk als jij een scrapwerkje maakt over mijn meiden...
Groetjes, Rozella

Anonymous said...

nu ben ik nr 13 ojee misschien wel een geluksgetal Van harte met dit overweldigende bezoekers aantal Maar je hebt ook een leuke blog Ingrid De moeite waard om elke dag even te kijken Ik heb favo stofzuigmuziek Dat is een cd van Andre Hazes die zet ik altijd heeel hard aan onder het stofzuigen en dan en dan zing ik nog veel harder mee over de stofzuigherrie heen Ben altijd uitgeput na het zuigen maar dat kan ik niet laten (soort tick)
Ik hoop dat ik win Ingrid want ik ben dol op je werk en ik blijf elke dag lezen hoor
Groetjes en liefs Moon

Anonymous said...

Wow, wat veel bezoekers zeg! Ik ga ook weer een gokje wagen. ;-) Leuk zo'n actie! Zelf scrap ik zonder muziek, geen apparaat staan op mijn scrapkamer. Ik vind het lekker om in alle rust daar te zitten als de kids weg zijn. ;-)

Groetjes,
Daniëlle

Monique Helfrich said...

So many visitors form different countries!!!! Then you can call yourself a celebrity!!! Let's see... When I'm busy scrapbooking, I'm too lazy to change music so I prefer to listen to sky radio at night!

anneliesdb said...

Ik wissel momenteel de cd van Jeff Buckley (fantastische 'Grace') af met die van Arid (Belgische groep in dezelfde sfeer). Af en toe stop ik dan even met scrappen om helemaal op te gaan in mijn lievelingsnummers.
Groetjes, Annelies

Anonymous said...

Gefeliciteerd met je 10.000 bezoeker!!! Gaaf zeg!

Een rak is altijd leuk, dus ik blijf niet achter LOL!

Ik heb altijd 538 aan staan als ik aan het scrappen ben , DE zender voor mij ;-)))

En als het goed is, wordt er al voor mij gesrapt door jou.....
Maar nog een keer zou ik errug leuk vinden hoor!!

Groetjes Hanneke.

Anonymous said...

Op mijn scrapkamer heb ik geen radio, dus meestal is het stil op de achtergrond. Mocht er wel een radio-cd speler aanwezig zijn, dan zou ik 'm op radio 538 zetten. Ik luister namelijk meestal naar de radio. Ben vaak te lui om een cd'tje op te zetten.

Leuk dat je deze rak organiseert en vooral dat je een pagina wilt scrappen. Ik vind jouw stijl erg mooi.

Anonymous said...

OOk ik ben gek op raks. En ik heb eigenlijk nooit muziek op staan als ik scrap.

Anonymous said...

Hoi Ingrid, ik zag laatst al dat je dicht bij de 10.000 zat, geweldig hoor!
Ik scrap graag met rustige muziek zoals Michael Buble of Robbie Williams, maar hou ook erg veel van stilte om me heen.
Op naar de 20.000!

Groet Joke

Anonymous said...

gefeliciteerd met 10.000 bezoekers...da's echt enorm veel!
Maar je maakt ook erg leuke dingen...ga zo door!!!

ik zit de hele dag al te scrappen en had als enige muziek mijn kanarie! En de regen die op de ramen/dak tikt.

De cd van Van Velzen is mijn laatste aankoop en die is steen goed!
Groetjes Susanne

Anonymous said...

Hello - I love listening to country (I know...it is kind of embarrassing, but I do!!!) or all kinds of pop music. I do not sing for my self - that would not be nice to my family....LOL!!!

Marlies said...

Zo dat is veel in een paar maanden tijd.

helemaal geweldig dat er een rak voor doet.

Met scrappen heb ik niets aan en praat tegen mijn nieuwe katten.

Mijn favo muziek is van Nanna tot metalica en andre rieu.
dus heel verschillend.
Net als mijn Hobby's dus.
Scrappen, scrapkaarten en Taarten maken.

Groetjes Marlies.

Je@net said...

Gefeliciteerd meis met dit enorme bezoekersaantal!! Super!!
En mijn favo achtergrondmuziek: Skyradio!!!

Petra said...

Hoi Ingrid,

Jeetje 10.000 bezoekers in 6 maanden, gefeliciteerd!

Als ik aan het scrappen ben heb ik vaak de muziek aan van de musical Tarzan, of ik luister naar cd's van Clouseau, ook helemaal geweldig.

Groetjes Petra Laagwater

Anonymous said...

Hoi Ingrid,
gefeliciteerd met je enorme bezoekersaantallen! Ik ben er één van en probeer dagelijks even op je blog te kijken...geeft veel inspiratie!
Ga zo door zou ik zeggen, groetjes Lea

Brigitta said...

I just turn on the radio and that can either be q-music, sky radio or classic fm, depending on my mood. but as you know I haven't be scrapping much lately, maybe I should try different music ;-)

Anonymous said...

Als ik aan het scrappen ben, luister ik het liefst naar de radio: 538 of Q-music. Maar ik vind het ook fijn om geen muziek op te hebben, zodat ik gezellig kan praten onder het scrappen! ;)
Eline.

Anonymous said...

Ik luister van alles! Het hangt helemaal af van mijn stemming of de foto's waarmee ik aan het scrappen ben (bepaalde herinneringen).
En anders zing ik gewoon zelf! :D

Birgit said...

I'm sorry I've been a lurker too so we can shake hands :) love your blog!

Anonymous said...

hi,

ik dacht zo laat me ook eens reageren!
ik lees je blog geregeld en vind het een super blog!
vind het ook zo leuk dat er zoveel
reacties van over de hele wereld zijn...

ik hou het meest van stilte om mehaan als ik scrap. anders zet ik gospel op of een beetje van die meditatie muziek vind ik ook heerlijk

grtz loes de groot