Sunday, November 1, 2009

Zva Creative Design Team Member

Wow.....what a great way to start November. Yesterday around midnight I received an e-mail from Kim Hughes telling me that I was chosen for the Zva Creative Design Team. Remember yesterday's card that took me a long time? I designed that one for the call and submitted it along with some of my other work. In honor of my new DT position I created another card with the gorgeous Zva Creative swirls today. Lighting is a bit poor, but the weather was quite bad today so I had no natural light to photograph my card. The Zva Creative products can be bought at Paper & Pictures.



Supplies: Cardstock: Bazzill Basics Paper Patterned paper: Scenic Route Garland Swirls, pearl: Zva Creative Button: Rusty Pickle Stamps: Papertrey Ink Tools: Sizzix Stars #2 die Ink: Versafine Onyx Black, VersaColor Pinecone Other: waxed cord, chipboard, foamtape

The other Design Team members are:

Teri Anderson
Jana Eubank
Angelica Franssen
Lynn Ghahary
Hilde Janbroers
Lisa Johnson
Lynn Mercurio
Becky Olsen
Anabelle O'Malley
Lori Roop
Sherry Wright

Many familiar names and amazingly talented girls. I really look forward to working with Kim and the other girls.

Thank you for your sweet comments.

37 comments:

Hanneke van der Linde said...

Gefeliciteerd!!
Je hebt een mooie kaart gemaakt! Ik ben ook met deze stempels aan de slag gegaan vanavond.... ;-)

xoxo

Ann said...

gefeliciteerd Ingrid ben benieuwd wat we weer voor moois van jou kunnen gaan bewonderen voor deze site

Anonymous said...

Mooie kaart Ingrid. Schrok even, Kim Hughes, die ken ik alleen uit As the world turns maar dat zal ze wel niet zijn. hahahaha.

Anonymous said...

Sorry, groetjes van Margaret van Royallemon

Simone said...

Gefeliciteerd, was dus toch even de moeite waard om wat langer aan de kaart te zitten, maar je ander werk spreekt natuurlijk ook banden...en dat zijn mooie om te lezen

Melyssa said...

Congratulations Ingrid!! Your going to be amazing.

~amy~ said...

gorgeous and huge congrats ingrid!

Kay said...

Beautiful, beautiful card Ingrid! You're going to have so much fun!! Congratulations, my friend!!! ♥♥ Kay

Miranda said...

Gefeliciteerd. Ben zer benieuwd naar je creaties.

Ilse van Beek said...

Nogmaals van harte gefeliciteerd Ingrid! Het is je van harte gegund! Ik heb gezocht op zva bij P&P maar niet gevonden :( Staan niet online of zoek ik op de blonde manier? ;)xxx

Romy said...

Van harte gefeliciteerd! Echt supergaaf en heel erg verdiend. Ik zag laatst een aantal Zva Creative producten bij Card Patterns en ze zijn echt heel mooi.

Creations by Jolan said...

Ohhhhh wauw wat leuk! Meis van harte. Helemaal top. Je verdiend het want je maakt altijd van die leuke projectjes en ook zo netjes!!! (lol) Tot snel en suc6 met tikken..... hi,hi
Als ik toch eens meer tijd had zou ik ook zo graag meedoen aan dit soort uitdagingen. tot gauw JOlan

Joke said...

Gefeliciteerd, wat ontzettend gaaf en wat een super DT zeg! Ik blijf je volgen!!!!!

Angelique said...

Gefeliciteerd Ingrid. Volledig verdiend, je hebt weer mooi kaarten gemaakt.

Groetjes Angelique

Trudy said...

Wat een supermooie kaart weer Ingrid!!
Groetjes Trudy

Petra said...

wat gaaf! gefeliciteerd hoor!
Wat een prachtige producten hebben zij zeg!
Liefs Petra

Wilma said...

Gefeliciteerd joh! Je kaartje was dan ook weer geweldig!

Anonymous said...

Wauw gefeliciteerd, de kaart is ook super!!!

Lynn Mercurio said...

Congratulations Ingrid. I look forward to getting to know you and working with you!

This is a beautiful creation!

Cheers!

anja curvers said...

Wauw Ingrid gefeliciteerd hoor en een prachtig kaartje.

Frida said...

Ik vind je kaart geweldig en ik vind het ook geweldig hoe jij je inzet voor alles wat met scrappen te maken heeft !!
En Gefeliciteerd maar weer !!

irene said...

Gefeliciteerd, leuk voor je.
groetjes Irene

Regina Easter said...

congrats congrats congrats...boy you're going to be busy....gorgeous card....

Harriët said...

Ik snap hun keus helemaal...Gefeliciteerd!!!
Mooie kaart weer.

Harriët

Anonymous said...

Hi Ingrid!
Congrats on making the team. You do beautiful stuff.
Can't wait to work with you!

Teri

Antoinette said...

Wow top! Gefeliciteerd!

Lisette Gibbons said...

Fabulous card, Ingrid. I love it. And congratulations on another DT job. xox

Marga said...

Geweldig leuk voor je! Van harte gefeliciteerd. En wat zijn die ZVA produkten leuk zeg. Dat is jou wel toevertrouwd om daarmee aan de slag te gaan.
Heel veel plezier in het DT !!
xx Marga

Ellen said...

Gefeliciteerd Ingrid! Volgens mij ben jij wel nederlands meest bekende scrapper (of doe ik nu anderen tekort?), alweer een internationaal DT met vele bekende namen. Benieuwd wat je nu weer allemaal voor moois gaat maken.....
Deze kaart is alvast prachtig en wat een mooie swirls!

Groetjes Ellen

Anonymous said...

Gefeliciteerd Ingrid !!! En het zijn zeker niet de minste namen waar je tussen staat !! Prachtige kaart ook !! Dit papier ligt ook bij mij op tafel nu :)
Groetjes Berdien

Monique said...

Gefeliciteerd Ingrid! Prachtige kaarten heb je weer gemaakt, Ik wens je heel veel inspiratie om weer prachtige creaties te kunnen blijven maken! :)

José said...

Hoi Ingrid,
Gefeliciteerd, en ik snap ook waarom jij bent gekozen. Je werkjes zijn altijd zo LEUK!!!!!
Groetjes José

whoistracy said...

Big congrats Ingrid!!! How fun!

Angélique said...

helemaal super! Gefeliciteerd!!

Meda said...

Wow! Those swirls are delicious! And the patterned paper is gorgeous!

Meda said...

I wish they had the website in English too so I could buy stuff from them.