Monday, November 26, 2007

6:04 AM

6:04 AM this morning.....that was the time I sent an e-mail to sign up for the Scrap-a-Licious workshop on Sunday March 9th, 2008. Registration started at 6:00 AM today, so I had to get out of bed early. Fortunately I am used to wake up around 6:15 AM on my working days, so it wasn't too hard for me. Eric called me crazy, but I didn't want to be too late. LOL! Workshops (3 in total) will be taught by Corinne Delis (1) from the Netherlands and Céline Navarro (2) from France. I hardly do any workshops, but I really look forward to this one. Both girls have a totally different style and way of scrapping than me, but that is what I like about this workshop....learning something new.

13 comments:

Lisette Gibbons said...

Good on you Ingrid. If I would be living in Holland I would join you. ;-) xox

Daan said...

Leuk hoor Ingrid, hoop dat je een hoop plezier zal hebben

Wilma said...

O wat gaaf! Ben heel benieuwd wat je gaat maken!

FauveDesign said...

Woohoo so cool,see you then!!Are you going the whole weekend??

Anonymous said...

Ik heb getwijfeld of ik erheen zou gaan. Heb me uiteindelijk niet ingeschreven. Krijg ik vast spijt van. Wens je alvast heel veel plezier, het zijn twee kanjers waar je les van krijgt.

Wendy Schoonhoven said...

WOW These workshops really sound great...think you will have an awesome time....Can't wait for you to show us what great stuf you will have been making overthere!! Wish you lots of fun,xxx Wendy.

rev said...

also going!! i'll be on Saturday!

Christiane said...

ohhh, i sooo would love to come, but i can't!! :((((((

Anonymous said...

Alvast heel veel plezier gewenst Ingrid!!

X Hanneke

Monique Helfrich said...

Gaaf dat het gelukt is!!! Kon ook niet anders natuurlijk; zo vroeg als je erbij was! Ik doe voor het eerst een heel workshop weekend en om dezelfde reden die jij noemt! Lekker veel nieuws leren! Die uitnodigingen zien er uitnodigend uit! In je vorige post maakte je me erg nieuwsgierig met die Sinterklaas link... zo goed zeg! Bedankt! Vorig jaar heb ik me suf lopen zoeken naar een engelstalige uitleg...

Je@net said...

Ziet er gaaf uit zeg!! Gaat vast en zeker een super goed weekend worden! Veel plezier alvast!
Had er helemaal niet meer aan gedacht en ben bang dat ik nu al te laat ben....

Janny said...

whahah wat je zoal niet over hebt voor je hobby he, maar gelijk heb je hoor nu heb je tenminste een plekkie weten te bemachtigen!

*~SCRAP-GEK~* said...

whahahahaha....zo vroeg opgestaan! wat zijn wij scrappers toch erg he? LOL! alles voor onze hobby! hihihihi! fijn dat het gelukt is! en heeeeeel veeeeel plezier! groetjes marije.