Friday, September 21, 2007

In the mail

Today is a great day for mail. Around noon I received a LONG letter from my sweet friend Carol from Canada. I so love her snail mail letters. A real FAT envelope with a 12-page letter full of news. As soon as we finished lunch I made myself a cup of tea and settled myself on the couch. I always enjoy reading her letters. She has a great style of writing, and it is always nice to catch up on her news.



Half an hour ago I received a "cold pizza" from Dolls & Decorations. LOL! It is the new Dolls Good Newz Box that will be released on September 29th. Can't show you the content yet, but for those who get the kit too I can tell it is a beautiful kit. I am now off to do some shopping to buy some goodies that I can alter.



Have a nice weekend!

12 comments:

Anonymous said...

Spannend die pizzadoos,ik ben wel erg benieuwd wat daar nu in zit ;-)
Gr.Josette

Moon Hulsman said...

Ingrid je weet best wel dat ik niet nieuwsgierig ben whoehaa maar je kunt toch wel een heel klein tipje geven
Liefs Moon

~Nancy~ said...

Wooww.. can't wait to see the contents of the box!!!!!! Yumyum yum! Have fun playing with the goodies girlie! And yup.. you're right.. receiving snail mail is soooo much fun!!! Have a great weekend! XOXO

Janny said...

ooooooooh ik is helemaal aagje wat er nu in die doos zit!!!!
maar ja wij moeten braaf afwachten;)
leuk zo'n penvriedin uit Canada, een heel fijn weekend!!

Marsha said...

Heerlijk zo'n lange brief ontvangen ... Vroeger schreef ik met een 'penvriendin' uit Israel. We schreven elkaar ook altijd hele lange brieven maar op een gegeven moment zijn we het contact met elkaar verloren (best wel jammer) ...

Ooohhh ik ben zoooo benieuwd naar de inhoud van de nieuwe DGNB. Nog een weekje (ongeduldig) wachten en dan is het zover ;-)

Heb op het forum al een sneak gezien en dat belooft veel goeds :-D

Anonymous said...

Klinkt alsof je een super dag hebt gehad. Nu nog hopen dat je je scrapmood weer terug hebt en dan beloofd die Dolls box een waar succes te worden.

Ik blijf je stalken!

Groeten Joke

Rachael said...

Gotta love good mail days!!

I really miss getting letters in the mail!

Wilma said...

Ik krijg dan zelf wel geen box, maar ik ben wel héél nieuwsgierig wat je er weer van maakt :) Wat leuk dat je zo uitgebreid schrijft met iemand zeg! Dat zou ik mijn dochters eens moeten laten doen, die kunnen bijna alleen nog maar in MSN-taal schrijven!
groetjes Wilma

Je@net said...

Oooh, ik ben gek op koude pizza's ;-)
Ben benieuwd wat voor moois je er allemaal weer mee gaat maken Ingrid! Veel succes ermee hoor!

*~SCRAP-GEK~* said...

heerlijk even lekker op de bank met een lange brief van je penvriendin! hoop dat je ervan genoten hebt! jij ook nog een heel fijn weekend! :-) groetjes marije.

Christiane said...

love letters too!! but in the era of mails?? ;) cant wait to see what you will create with a cold pizza!! hehe!!

Heidie said...

Spannend die pizzadoos. Ben erg benieuwd wat er in zit. En ook erg benieuwd wat je er mee gaat maken. Van de laatste DGNB heb ik jou idee al gebruikt. En ik krijg van iedereen er complimenten over. Maar het grootste compliment behoort jou toe. Want jij hebt het verzonnen.
groetjes Heidie